Lilypie First Birthday tickers

2011. december 19., hétfő

33 és 34. hét


Jól elmaradtam az írással. Nagyon sok dolgom lett így az ünnepek kapcsán. Jöttünk-mentünk és elfelejtettem lejegyezni a dolgokat.

A hozzátáplálásban szépen lassan haladunk előre. Egyik héten az őszibarackot adtam újra, mert ugye a múltkor pöttyösödött valamitől, hát most gondoltam kezdjük apránként megint. Most nem volt gond, úgyhogy már 100 %, hogy melegkiütés volt a múltkori. A múlt héten pedig a paradicsomos krumplit adtam neki újdonságként. Nem panaszkodhatok, nem egy válogatós gyerek. Megeszik szinte mindent. Nagyon jó étvágya is van. Minden kajálás sírással ér véget, mert ő még enne. Nem tudom, ha adnék neki, mennyit lenne képes megenni egyszerre. :)

Az indiános játékot még nem sikerült megörökíteni, de majd apa segítségével felveszem.

A munkahelyemen a mikulásozás nagyon jól sikerült. Bár elég későn kezdődött, de tetszett Zalánnak a sok kisgyerek, mindenkire mosolygott. A Mikulás nem hatotta meg. A csomag tetszett neki, mert lehetett vele csörögni. Persze édességet még jó sokáig nem fog enni, de apa meg anya nagyon szívesen segítenek addig, nehogy megromoljon a csoki. :)

Rohannak a napok és a hétvégén már karácsony lesz. Lehet, hogy az első fogacskánk is előtör addigra. Az egyik alsó nagyon megdagadt és fehérlik is. Igyekszem feljegyezni a történéseket, nehogy kimaradjon valami és két ünnep között majd jövök.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Copyright © 2010 Zalánságok | Design : Noyod.Com | Icons by: FastIcon.com